dilluns, 12 d’abril del 2010

11 d'abril de 2010; Marató de París i Lliga Catalana

  • Crònica d'en Jordi Solà, Marató de París:
Hola companys. Que tal ha anat el cap de setmana? Per mi ha estat un cap de setmana inoblidable. No només per l'experiència d'anar a córrer una marató com la de Paris, sinó per anar-hi i millorar en quasi 2 minuts la marca personal. Alguns ja em vau veure fa 2 setmanes a Can Mercader i ja em vau veure desanimat. L'últim mes no havia pogut entrenar bé, tot i saber que estava en bona forma. En dos setmanes m'ha canviat tot. Va marxar del tot la càrrega i les molèsties que tenia, i he arribat al dia D de la Marató, en el millor estat que havia arribat mai.I ho he aprofitat. Vaig sortir a millorar la meva marca (2h45'24 Barcelona 2007) que encara era del meu debut, i vaig decidir passar a 1h22'. He anat més o menys a aquest ritme fins al km 31, on he començat a fer algun km per sota del ritme. Al km 38 ja acumulava un avantatge de 20segons, però un flato al km 39ha estat a punt de robar-me la marca, tot i que el40, 41 i final he pogut recuperar-me i anar a per totes. Així doncs, les sensacions de cames genials,i només problemes de flato han evitat una millor marca. Ahir diumenge, després de la cursa, nomes vaig parar mitja hora per dutxar-me. He estat tota la tarda donant voltes per la ciutat, senyal que havia arribat de conya, i que tenia les cames molt bé per haver fet una marató. Ara toca descansar uns dies, i pensar en pròxims objectius atlètics..... Ens veiem aviat.Gràcies pel suport rebut.
  • Lliga Catalana 2010:
Al grup B, en competició realitzada a Vic, en Joan Izàbal (Canaletes) quedava 2on amb 10'9"27. Al grup A, en competició realitzada a Terrassa, na Marta Gómez (FCB) quedava 1ª amb 11'41"95.