dilluns, 21 de juny del 2010

Campionat de Catalunya Promesa

  • Després de 3 molt bones notícies, arriba la no tant bona. Manu Salvador participava en el 1.500, però ens vam quedar amb un regust dolent. Doncs no s'obtenia ni un bon registre, ni una de les dues primeres places, la tercera excepte accident la teníem assegurada. El seu resum de la competició ha estat:
  • "hem passat el primer 400 a 1'20'', sisi heu sentit bé. Només hem sortit 4 (Roldan-barça, Sales-agrupa, Joan-Laietània i jo). Em seguit aquest ritme temerari fins l'ultim 210m, quan jo estava ja fins les pilotes he atacat molt inconscientment però convençut. La llàstima es que no m'he vist amb la rapidesa de l'any passat, al 150m m'havia adonat que l'havia cagat, i roldan i sales m'han passat l'ultim 100, acabant tercer amb 4'30''."
  • Ànims company!, ja tens una nova experiència!, ara ja a pensar en les properes cites!
  • Resultats.